Drinktips från Tim & Moa

Nu säger Tim att det är dags för mig att välja en film.. Får se hur det slutar! Det fick tydligen inte vara tecknat, barnsligt eller disney, buhuu!
 
Jag jobbade 16-19 idag och det gick finnemang. När jag kom hem hade min käre fixat mumsig middag åt oss så det var bara att göra såsen sen sätta sig vid dukat bord. MUMS! Ja det var så gott och jag var så hungrig att jag inte ens hann ta en bild. Då är det illa, ja det vet väl ni som får stå ut med mina matbilder stup i kvarten! Men ni vet säkert hur pommes, lövbiff, sås och sallad ser ut och så såg det ut på våra tallrikar ikväll. Det var sååååå gott!
 
Nu sitter vi med varsin Capirihina blandad på den nya cachaca romen som vi testar. Den fick klart godkänt och drinken är fortfarande den bästa jag vet! Jag tänkte dela med mig av några riktigt goda drinkar, de som går titt som tätt här uppe iallafall :)

Min receptbok från Amanda innehåller mest drinkar än så länge.. haha!
 

Jag har just gått i ICA-skolan. Jag har genomgått de kurser som jag inte hade gjort i somras. Fast even better; här får man betalt för att göra de webb-baserade kurserna - tjohoo! Det tog sin tid men helt plötsligt var det värt det! Kling i kassan hos lilla mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0