SLEEPER relieved me

Nu hörrninini, nu banne mej är jag friiiii! Fri från alla redovisningar, alla labbar och alla rapporter för denna läsperioden. Lättnaden är total! Vi har idag haft vår presentation av vår SLEEPER inför klass och lärare. Vi var den sista gruppen som fick redovisa och om jag får säga det själv så gick det A W E S O M E. Jag är såååå nöjd med framförandet! Efter presentationen var det tid för frågor och kritik. Men vet ni? Vi fick ingen dålig kritik och bara uppmuntrande frågor. Om det berodde på att klockan var mycket eller på om den var så bra vet jag inte, men jag tillåter mig själv att tro på det sistnämnda ;) För att ni ska veta vad jag snackar om så ska jag visa er den slutliga produkten! Vår uppgift var som sagt att lösa sov-problemet på flygplatser. Voila! Och ja, den är som sagt ritad för hand - keep in mind!

Jag är en av de FETT nöjda skaparna till denna modul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0