Gympremiären avklarad!

Nu har vi just kommit hem från gymmet, det var nog både första och sista gången vi gick dit på kvällstid. GALET vad mycket folk, det kändes som att man var en myra mitt i en myrstack! Men nu har vi gjort vår första träning för detta året så jag hoppas att det kommer flyta på någorlunda bra. Jag har bestämt att jag ska simma i morgon bitti iallafall och jag hoppas att jag inte har för hemsk träningsvärk då :)
 
Vi har bara pass två i morgon, vad jag har förstått så ska vi göra ett kollage av tidningsurklipp. Kan bli kul och jag hoppas att det blir det :) Idag färdigställde vi vår skulptur och limmade fast den på sin platta. Vi passade på att limma de flesta sugrörsskarvar också så att de förhoppingsvis håller lite längre. Vår kommer ju sticka ut ur mängden då den är den enda som inte ska bli vit iallafall, men det får vi stå ut med.
Som ni ser är den ändå ganska hög!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0