I LOVE IT

Det får bli en bildsummering av de senaste dagarna, vi har så mycket roligt för oss att jag inte ens har en tanke på att jag borde berätta allt för er. Som de skulle säga här, IT'S AWESOME. Jag älskar livet!


SKolan har tydligen en egen radiokanal och det verkar som att vi ska få sända snart ;) Jag berättar ju för er så ni kan lyssna först såklart!


Jag blev laaagom nöjd när jag hittade Swedish House Mafias planch i radiorummet ;)



Och om ni inte redan visste så är hamburgarna sååå bra här!



Häromdagen var vi ute & åt pizza med de härliga utbytesstudenterna. Efteråt gick vi ut & de hade "flip the coin evening" så om man köpte en öl fick man flip the coin och om man hade gissat rätt fick man ölen gratis! Tusan att jag inte dricker öl :(



Jonathan som är vår buddy gav oss en tour av skolan, iklädd luleås hockeytröja! Han är verkligen världens bästa. Jag vet inte vad jag skulle tagit mig till utan honom. Han fixar verkligen ALLT!



Världens bästa utbytesstudentsskola! Promise!



Jonathan köpte godis till oss...
 


Kommentarer
Sofia

Hej söta du.
Jag skrev en kommentar igår men vet inte om den skickades.
Det ser ut som du har det verkligen awsome och det glädjer mig. Du är värd det bästa. Vi har det kanon på Mallorca. Blivit lite röd idag dock. K har det lite kämpigare med att få färg. Men annars är det kanon.
Jag hoppas att vi kan höras snart på Skype. Puss och kram

2013-08-24 @ 20:15:10
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0