Hejdå Skåne, jul och ledighet

Den senaste tiden har jag då haft & göra! Ja jag har hunnit med nästan allt, förutom att blogga :) Som ni vet så har jag varit på semester i Dubai, en av de häftigare resorna jag gjort. En helt nu kultur och ett annorlunda land, mycket värt att besöka. Jag har även firat nyår med mina fina vänner hemma i Skåne, det blev så bra så det var nästan för bra för att vara sant. Det ni! Vi satsade stenhårt på maten vilket visade sig vara bra gjort för jag tyckte faktiskt att det smakade riktigt bra. Jag ansvarade för huvudrättens kött & sås och fick bra kritik för såsen. Det sades tillochmed att det var den godaste såsen 2012, jag är nöjd! Som vanligt hade jag i lite allt möjligt i min sås, det blev både portvin och whisky ;)
 
Sedan kom årets bästa julklapp, i fysisk form! Min syster och hennes familj kom ner till Skåne för att hälsa på så de hann se mig innan jag åkte uppåt igen. Vilka fantastiska dagar vi har haft tillsammans! Jag och Caspian har gosat som aldrig förr, han är så underbar när han sträcker armarna åt en och vill upp i famnen & gosa :)
 

Igårkväll var det jag som fick ge välling till minfavorit, sen gosade vi gott i soffan. Lika trötta båda två :)


Caspians nya favoritpose, liggandes på mosters mage! Med världens fotsvätt i min näsa :(


Den största av favoriterna är nog ändå mamma (mormor), svårslaget!


När ingen annan duger är nallen bra att gosa med :)
 
 

Nu sitter jag & pluggar på tåget upp till Stockholm! Har ca 2 timmar kvar av min resa. Jag är nästintill klar med min fjärrkontroll som jag designar, den ska bara få lite färg och ikoner på knapparna. Jag har just börjat på den sista uppgiften, att göra en dammsugare. Inte det lättaste men det ska väl också gå. Nu ska jag försöka att bara göra och inte bry mig för mycket om designen för det har jag inte alls tid med. Den ska vara klar på måndag och det vet jag knappt om jag hinner. Men vill man så kan man har jag hört!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0