Nu har det dragit igång igen

I söndags var det full rulle här kan ni tro! Tvättstugan var bokad från kl.07 på morgonen, undra vad vi tänkte när vi bokade den tiden... Vi fick tvättat ÅTTA maskiner iallafall, och ändå blev inte allt tvättat. Det märktes att vi inte tvättat sen vi åkt upp här^^ Haha :) Eftersom igen av oss orkade masa sig upp ur sängen förens åtta så hann inte allt riktigt torka i tvättstugan. Vi fick bevisa våra kreativa ingenjörssidor genom att hänga upp mitt fina limegröna paketsnöre tvärs genom hela hallen! Det kläddes prydligt med strumpor... hahahah!
 



När klockan slog tolv gick vi för att hämta bilen vi bokat. En av skolans sektioner har en bil som de hyr ut, galet braaa! Dock är den bokad typ 24/7... Men jag lyckades boka den så det var storhandling på schemat. Och vi storhandlade kan  i tro.. Två fulla vagnar på Maxi slutade det med, kassörskan måste ha trott att vi rustar för krig eller nått. Nu när vi hade bil passade vi på att köpa tunga och otympliga saker som kan vara svåra att ta på bussen. Vi köpte ganska mycket av varje.. så inte mindre än fyra laxar tömde vi plånboken på! Vi passade på att ta Mc Drive bara för att vi kunde, Tim var exalterad!




Tack vare storhandlingen har jag ätit de godaste luncherna på läääänge :D




Nu har de nya kurserna dragit igång. Det är nästan lika spännande varje gång, lite extra nu när jag läser designkurser :) Just för tillfället håller jag på att konstruera en hasselbladskamera utav kartong. Noggrannheten är på 0,5mm så det är gaaaaaanska pilligt! Värsta klipp&klista-kursen fast på en högre nivå OCH jag får betalt för det. U N D E R B A R T!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0