Tömning!

David kom hit och gjorde mig sällskap idag. Han hade hämtat sakerna hos Karl som jag hade där sen helgens bravader! Han lyckades övertala mig att följa med ut och äta också. Så för andra dagen i rad äter jag lunch ute, känns helt okej ;) Idag blev det buffé på den kinesiska restaurangen som ligger på skolområdet!


Jag lyckades nog få till den osmakligaste bilden någonsin.. haha!



Nu har jag snart tömt hela pluggrummet, garderoben och bokhyllan är tom. Bara bordet och lite papper som ska bort också! Två av garderoberna i sovrummet är också tömda och tvätten är fixad, det har gått undan idag :) I morgon går flyttlasset hit, då flyttar Marcus & David in! Nu ska jag tömma badrumsskåpet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0