Fish bowl...

Ikväll åt vi middag på ett mexicanskt ställe här i Potsdam. Jag beställde en steak då det typ var det enda alternativet som inte skulle döda min mage.. Den har klagat en del på sistone, undra varför (kan ju absolut inte ha med all choklad att göra ;))!

Jag gillar köttet rött så jag beställde in det medium rare och får in en riktigt torr well done ködabid.. Jag sa ifrån och får vänta en evighet, så när de andra har ätit upp får jag in en tallrik med endast en köttbit på, då de tyckte att de kunde ge mig den eftersom den var klar men pommesen inte var riktigt klara så de skulle komma med dem senare. Jag fick ytterligare en well done köttbit, men var för hungrig för att orka vänta på en tredje som säkert skulle sluta likadant. Det roliga är att det är så mkt enklare att tillaga en medium rare än en well done.. I vilket fall som helst så hade jag en supertrevlig kväll med några av mina favoriter här :)

Jon, Uma, jag och Sara. Storleken på margaritan klagar jag inte på, och inte på smaken heller! Mums

I morgon är en stor & spännande dag! Det blir en utflykt till Lake Placid med Sara och Jon, och inte vilken utflykt som helst :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0