The sun is shining, on me!

Idag hade jag sovmorgon. Eller ja projektarbetet började inte förens kl 12. Men NEJNEJ, upp med tuppen innan sju för att hinna köra två maskiner tvätt innan dess. Det är helt och hållet omöjligt att få tvättid i den vanliga tvättstugan så jag fick nödtvätta i grovtvättstugan. Enda skillnaden är att det tar en evighet, maskinen rymmer massor och torkmöjligheterna är ganska begränsade. Men nu har jag lite fler rena kläder, främst underkläder så nu klarar jag mig ett litet tag till :)


Såhär ser lilla Moa ut idag!



Solen skiner och allt är på topp. Det snöar tillochmed lite. Konstigaste vädret men det absolut bästa!


Dagens lunch som jag knappt hann slänga i mig innan det var dags att halvspringa till skolan :) Sallad med marinerad kyckling och sweetchilisås.
 

Nu sitter jag i Sara & Emmas nya lägenhet, vi flyttade dem i tisdags och nu börjar de komma i ordning. Lite fler möbler som behövs & så bara. Men det är på ingång! Snart ska vi promenera bort till mig och laga middag :D Vi håller på att smida planer inför helgen också, blir det som vi pratar nu så kommer den bli AWESOME! Wihoooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0