Jag dansar som på moln av lycka!

Och vet ni vad, jag berättade ju om min inbjudan till Vinterbalen som hade hamnat i skräpposten & att sista anmälningsdatumet som gått ut för länge sedan... MEN gissa vem som ska få gå? :D Joho, lilla jag! Bästa Johan han kan fixa han! Så nu är det ju lite halvkaosigt här då va.. Jag har ju lovat att fixa håret på både Sara och hennes syster så ska jag lyckas fixa mitt eget också. Men man kan om man vill! Jag som brukar ha klurat ut hur jag ska ha mitt hår evigheter innan det är dags har lite småpanik nu när jag inte har kommit fram till hur jag ska ha det. Jag har inte ens lyckats bestämma mig för om jag ska ha det halvuppsatt eller helt nedsläppt. Jag dansar som på moln nu när jag ska få gå på bal iallafall, det som är så roligt! Jag lär använda min figursydda blåa balklänning som jag designade själv inför min studentbal. Jag hinner ju inte precis hitta någon annan så det är väl tur att jag trivs i denna. 
Fint ska det vara, så inbjudan lika så!
 
 Jag, Sara och Johan från I-sittningen. 
 
 

Jag gjorde ett litet kollage av bilder på olika baluppsättningar jag har haft. Från I-sittningen, från de Geolussebaler jag varit på (Jag hade typ nästan samma frisyr då, tråk-Moa!) och från min studentbal.
Vilken frisyr är bäst? 1, 2 eller 3? Jag behöver din hjälp!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0