Nämen titta!

Det var ett tag sen vi sågs här, men tro det eller ej - jag lever fortfarande! Och givetvis tänker jag ju dela med mig av allt jag haft för mig den senaste tiden. För jag har ju givetvis haft fullt upp (eller bara massa annt för mig än att just blogga). Bilder har jag hunnit ta iallafall, och tur är väl det så jag minns vad jag har haft för mig!


I torsdags så vart jag hembjuden till Victor och Linus på middag, även Tobias gjorde oss sällskap. Himla trevligt! Tanken var att jag skulle vara smakråd när de skulle sätta upp en lampa men de hade de redan fixat när jag väl var på plats :)
Victor lagade kyckling i en mumsig sås!


På fredag var det tacofredag - såklart! Fast vi var lite fler än vanligt, hela nio pers fick vi plats med :) Ju fler, desto trevligare och ja trevligt det hade vi! Köksbordet fick allt flyttas ut i vardagsrummet för att vi skulle få plats. Men man kan om man vill & jag gillar verkligen när jag har massa folk på besök :) Det ligger nog i släkten tror jag, haha!
 

På tacofredagen kom Marcus, Sara, Linus, Emil, David, Tobias, Victor och Alex. 

Och jag vart bortbjuden på festligheter med utbytesstudenterna som är här på LTU och pluggar nu, Cam från Clarkson bjöd med mig. Så jag var och hämtade ut biljett i veckan då det var eftersläpp till en sittning inne i stan som gällde. Så när jag hade mumsat klart på min tacos och umgåtts med alla härliga vänner så begav jag mig i snön till Vänorts där förfesten höll hus. Så galet kul att få prata engelska igen och jag träffade flera trevliga människor! Vi tog sedan bussen in till stan & det blev en mycket lyckad kväll!

En bild på mig och Cam från utestället!


I lördags gjorde jag inte många knop.. Men jag lyckades iallafall få till kebab till mig, David och Alex. Vi rörde oss inte från soffan på hela kvällen och vi har kommit fram till att min soffa är alldeles för liten! I söndags vart det ju hockey på tv'n och vi blev bjudna till Victor & Linus för att se den. Massa gottis till hockeyn hade de ordnat med, skålen med popcorn innehöll 9L och de varade inte länge när jag satte igång... Ooooopsi!


Hockeytittande

Till middag lagade jag currygrytan då vi hittade billig skinkstek på Maxi. Riktikt kap och nu är frysen full med matlådor :)

Söndagsmiddag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0