Sesssa time

Igår så fick jag äntligen träffa min underbara Amanda! Fast först körde vi till Älmhult och IKEA
Och som alltid blev det lite mer än planerat på IKEA.. Tanken var att det bara skulle bli kuddar men så hittar man ju alltid något mer.
 
 Bland annat detta tyget, som ska få bli till kuddfodral!
 

Efter Ikea körde vi til Bussgods med två stora kartonger som skulle skickas upp till Luleå, men först skulle vi lyckas trycka i allt vi köpt på Ikea med!
Det var såå mkt billigare att skicka med Bussgods än att betala för en exta resväska som jag hade tä nkt från början!
 

En snabb sväng in på JC skulle vi med hinna, jag har ju lyckats få fläckar/missfärgat alla mina baslinnen. BRA JOBBAT MOA! Och där råkade ju Scorett ligga vägg i vägg..... Och där står de och väntar på mig, skorna som jag letat efter i både Växjö och Malmö. TA MIG sa de. Så ja jag gjorde det!
Mina nya underbaringar!
 
 

Sen på någon konstig vänster så lyckades jag köpa mig ett par nya vita varma vantar från Canada Snow med! Ja där ser man..
 Så varma och sköna!
 

Jag hann inte hem emellan så jag hoppade direkt på tåget i Osby till Hässleholm och Amanda där vi hade en helt underbar kväll med god mat och den roligaste & bästa filmen iår. Frozen eller Frost som den heter på svenska, kanonbra! Vi skrattade som tusan :)
Till middag bjöd hon på viltfärsbiffar, kantarellsås och rotfrukter! MUMS
 
 
 På väg tillbaka till stationen snöade det en del...
Helt underbart!



En suddig bild på oss i snöstormen!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0