Äntligen, du&jag Ceasar

Igår åt jag den godaste salladen jag någonsin ätit! Eller ja nästan, salladerna jag åt i Dubai är galet svårslagna! Men det bästa av allt var att jag gjorde salladen och dressingen själv så jag kan äta den precis när jag vill och hur ofta jag vill ;) Jag har länge letat efter ett recept på en ceasardressing men som inte innehåller någon läbbig sardellfisk, så hittade jag ett igår som var hur bra som helst!
Ceasarsallad med avocado!



Och här kommer en bild från förra veckan när jag hade alla underbaringar hemna hos mig på kebab! Mumsigt värre 



Kommentarer
Sofia

Recept? :)
Pussssss

Svar: Fixat ;)

PUSS
Moa Isgran

2014-03-10 @ 08:14:03
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0