Vad har jag haft för mig egentligen?

Om ni inte har kunnat lista ut vad jag har haft för mig de senaste dagarna så ska jag berätta...
Jag har pluggat i badkaret...



Jag har pluggat i skolan med Sara och Emma...


Jag har pluggat inskolan med Sara och Tobias...



Jag har pluggat långt ut på nätterna & befunnit mig i skolan minst 12 timmar om dagen...


Och nu har jag just skrivit klart min sista tenta för denna period! Det kan ha gått precis hur som helst ungefär... 

Så nu när jag har pluggat klart så ska jag SOVA! Roligt va? Nej inte min favoritsysselsättning, men de tre timmarna jag sov mellan halv tre och sex var lite lite känner jag. Sen, sen ska vi fira att tentorna är över :) Fast mest i morgon. Om jag vaknar tills dess, godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0