Ingen tenta - HAHAHAHAHAHA. Nej.

Lite ironiskt är det allt, att jag som gått och sagt att jag varit så tokigt glad över att jag inte har några tentor denna perioden. Ja inte tusan hade väl jag tänkt att den "individuella reflektionen" som vi har i integrationsprojektskursen skulle vara som en salstenta. Men men, nu är den skriven och jag hoppas att det gick vägen. Lite annorlunda tycker jag nog att det är att vi testas på vår individuella reflektion över hur jag anser arbetet har varit, vilka metoder som har använts, hur gruppmetodiken har fungerat osv. Wääh Wäääh Wääh! 


Men nu är den skriven och jag får faktiskt anse mig vara nöjd med tentan!




Och titta vad jag hittade när jag letade runder på Instagram idag! Världens bästa Jonathan som nu har tagit examen vid Clarkson University och blivit anställd av sitt drömföretag Boeing. Jag är så stolt över honom. Bra jobbat!
Tänka sig att jag känner en som ska jobba för Boeing, woop woop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0