Marabou Salta mandlar, ÅHJA!

Har just kommit hem från jobbet, har jobbat 17-20. Kom hem till Sara som har fullt upp med att baka surdegsbröd och hon har försökt sig på att göra min morotssoppa. Det luktar ljuvligt i hela lägenheten! Så himla gott ska det bli :)


Har varit gaaaalet sugen på att testa Marabous nya choklad, Salta mandlar, sen det kom i butik. Nu ligger det här på köksbordet och det var utan tvekan ett av de absolut godaste chokladen jag någonsin smakat! OMNOM! Så varför måste man nu vara laktosintollerant?! Wääh.
Alltså KÖP DEN, och NJUT!
 


Kommentarer
Amanda

Tyckte faktiskt inte den var så god..😩 Eller var det för jag hade högre förväntningar.

Svar: Suuuuuuuupergott ju! Dags att marabou blir laktosfritt tycker jag! :(
Moa Isgran

2014-09-30 @ 22:37:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0