Nu är hon tillbaks och jag ska få träffa na!

Idag ska jag äntligen få träffa Sandra! Sandra och jag gjorde projektarbetet ihop när vi gick på gymnasiet, vårt projektarbete vart aningen annorlunda. Vi bestämde oss för att göra något bra för mänskigheten och då båda gillar att resa så kombinerade vi detta till en volontärresa till Thailand där vi arbetade på ett barnhem med att undervisa barnen i engelska samt att bygga och bättra på byggnaderna. Detta fick mig att växa som person som bara den! Nu har Sandra precis kommit hem från Australien och jag är supernyfiken på hur det var där :D Jag bjuder på lite bilder på oss från vår volontärresa!

Undervisning i ett av klassrummen på barnhemmet i Singburi, Thailand.



Vid ett thailändskt tempel!



Här sitter vi på flygplatsen i Doha, där vi tillbringade 13h innan vi fick åka vidare till Thailand :)



Bilden som är tagen framför vår gymnasieskola användes för ett av alla reportage som skrevs om oss :)


Här har vi fixat och donat lite på byggnaden som barnen hade undervisning i! Barnen målade hellre på oss dock  ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0