AW & lunch!

Om det är någon som tittar in här för att de blivit antagna till LTU vill jag bara säga GRATTIS! Ett riktigt stort grattis, jag minns dagen då jag blev antagen som om det var igår. Lite skraj var man allt, men jag lovar att det kommer utan tvekan bli den bästa tiden ni varit med om! Välkomna till Luleå :)


Igår körde vi AW på Noi's Thai! Jag droppade in efter jobbet och njöt av deras goda buffé :) 



Idag blev jag bjuden på lunch utav Adam! Jag åt buffén på Peccorino, verkligen att rekommendera! SÅÅÅ GOD!



Och jag har ju glömt att presentera senaste tillskottet! (Trots att jag innerligt lovat mig själv att aldrig köpa Nike i Sverige så blev det ett kap!) Att jag ens hittade ett par som inte är rosa är magiskt! Det är ett par Nike Pegasus 32. Fick Inter Sports nöjd-kund-garanti där man får testa skorna i 30 dagar för att sedan byta till ett par likvärdiga om man anser att de inte passar. Riktigt bra! Dock är ju dessa för snygga för mitt eget bästa..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0