Sveriges sommarpärla - TYLÖSAND

Jajjemän, här kommer resten av min mini-semester till Tylösand!


Innan vi la oss på stranden så käkade vi lunch på Leffes bar & grill!


Deras hamburgare var helt underbara!



Väl framme på stranden var vi inte sena med att skåla! Oturligt nog valde jag glaset med hål i - skål på den!


Så himla fint! Blåste som tusan bara :)



Vädret vart p-e-r-f-e-k-t!

 
Började bege oss från stranden...

För att göra oss klara för...


Sveriges bästa afterbeach! 


Och vem möter man inte mitt i folkmassan om inte Sofia och Lovisa som började Industriell Ekonomi på LTU för ett år sedan!


Här har ni oss alla tre!


Efter afterbeachen var det dags för SPA! 



Började i bubbelpoolen



Men tog oss sedan vidare till utomhuspoolen, eller det vart tanken. Den vart dock proppppfull så vi tog poolen på andra sidan fönstret och efter två sekunder vart även vår pool full med folk!



Sedan skulle både käk och förfest hinnas med! Middag blev det på Punch



I väntan på en pizza, vrålhungrig!



Och återigen glömde jag säga att jag inte vill ha gräs på pizzan.. blä! Vidare till Leffes för dans hela natten lång!



Helt sjukt, jag & Bälla drog till ett "nytt" ställe där vi trodde att vi inte skulle känna några. Sjukt otippat så har ett gäng från Ind.Ek som just tagit examen reunion i Tylösand, Carl som jag satt i styrelsen ihop med träffade jag på Leffes, likaså David från ARB som har tagit över min post som ordförande för ARB. Så innan kvällen var slut hade jag träffat både folk från ettan, tvåan, trean och femman från LTU plus gamla jobbarkompisar. Riktigt kul att världen är liten :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0