Amandismsys

Idag har jag hunnit med en sväng till jobbet, lyckades tajma då alla studenter sprang ut och skulle åka sina rundor på flaken. Riktigt bra jobbat av mig! Men desto mindre folk var det på jobbet och jag hann hänga lite med kollegorna, det känns awesome att vara tillbaka!


Ikväll har jag varit hos Amandas föräldrar på grillat. Riktigt gott! Då de hade köpt andelar till V75 så varvade vi det med bröllopet, och vilken fart det var på oss i soffan! Det gick nästan riktigt bra ;)
En klockren bild på oss, alltid fuffens på gång! Nu dröjer det inte ens en vecka tills vi får ses igen, jag är lycklig :D



Kommentarer
Amanda

Fick mammas och pappas bong också vilket resulterade i hela 97 kronor vinst, haha inte fy ska ändå. Snart miljonäääär...

Ses på torsdag, längtar!! <3

Svar: Ja, jag kollade på jobbet i söndags och då skulle ju 5 rätt ge utdelning! Bra där :D Måste va för att vi hejade så bra ;)

Jaa, längtar massor! <3
Moa Isgran

2015-06-15 @ 09:24:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0