När man får det bekräftat


Känslan när en förelsäsare från Ericsson tar upp exakt det området jag tänkt sikta in mitt arbete på. Vår modul 2 är ju avslutad nu då vi hade slutpresentationen i onsdags och modul 3 satte igång i samma veva. Vi hade seminarie idag där vi opponerade på varandras research proposals, där jag valt att rikta mig mot servitization (hur man lägger till värde till en produkt genom att integrera service) och vad nästa steg inom området kommer att vara. Hur man kan ta tillvara på digitaliseringen och nyttja denna i processen för att öka värdet. Fick just kvitto på att området är hett och helt rätt i tiden, vilket känns riktigt bra!


Lyckades fånga Melina, som är min blogg-kontakt på LTU och som ordnat intervjuerna som snart kommer publiceras, när hon var i farten att dokumentera eventet! 


Kommentarer
Melina

:) Intervjun om utbytesstudierna kommer upp idag!

2015-12-07 @ 08:57:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0