Testperson hos Smartson

Häromveckan anmälde jag mitt intresse för att vara testperson för Smartson då de gjorde en undersökning utav Santa Marias produkter. Jag fick hem kuponger på två utav Santa Marias produkter inspirerade från det asiatiska köket. Så igår testade jag deras "Soy & Sweet Chili"-sås.
Gjorde en kycklingwok med vitkål, purjolök, champinjoner, morötter, bambuskott, haricot verts och kycklingfilé :)


Här är resultatet! Det blev såklart lite ytterligare kryddning, hade i en hel del chili för att få det starkare. Det blev mycket gott men lite för sött för min smak så jag kryddade som sagt lite extra. Jag kan nämligen aldrig följa ett recept utan måste fixa och trixa lite själv! Men gott var det helt klart. 



Kommentarer
Astrid

Hej!
Jag är en skånsk tjej som funderar på att studera i Luleå efter studenten. Det jag tvivlar på är mörkret där uppe i norr.. Hur är det egentligen på hösten/vintern? Jag tycker redan det är jobbigt med mörkret här i Skåne. Står man ut där uppe?
Hur är studentlivet i Luleå annars?
Tacksam för svar!

Svar: Hej Astrid!Roligt att du har hittat hit :) Du har rätt i att hösten kan vara lite mörk, men den är bra så mycket mysigare än den i Skåne. Det bästa är när snön kommer och lyser upp allt, så ska jag vara ärlig så föredrar jag verkligen Luleå framför Skåne alla dar i veckan. Man får se till att mysa till det lite extra under hösten bara, med massa ljus och sådär. Studentlivet är helt underbart, det blir verkligen vad man gör det till!

Hoppas att mina svar hjälpte dig lite på vägen och välkommen till Luleå!
Moa Isgran

2015-11-05 @ 18:57:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0