Mittbena

Det har varit en riktigt bra vecka plugg-mässigt. Om än mycket att göra så har vi fått mycket gjort! Igår var det deadline för att lämna in en presentation på 10 slides och då det är dessa som är "examinationen" i detta steget var där verkligen inte utrymme för några misstag - de ska va helt perfekta! Så vi la ner en hel del tid på dem och vi blev riktigt nöjda :) Så igår sågs vi för att dela in presentationen inför måndagen då vi ska hålla den. Sen, sen var det äntligen helg! Första riktiga "helgen" jag haft på jag vet inte hur länge. Jag och Johanna hade planerat sedan lääääänge att vi skulle mysa till det med en sväng på stan med frisörbesök, lunch och massa shopping! Och shopping blev det, hittade i princip allt jag letade efter - och lite till.
Jag & Johanna fick tid samtidigt, dock såg vi inte varandra medans vi blev klippta. Jag tänkte "Jag kör något nytt, testar mittbena!" Och ser Johanna sen när vi är klara som har tänkt precis samma tanke - så nu är det mittbena som gäller för oss båda! Haha. Har verkligen inte vant mig, så får se hur länge den håller sig kvar innan jag ändrar tillbaka...


Ovant! Men så fräscht med nyklippt utan slitna toppar. Vi klippte oss på Erikssons och har aldrig varit med om någon som klippt så noga :)



Hade en Maddie hemma som inte mådde toppen, så jag ordnade middag! Det blev hemgjorda hamburgare på högrevsfärs med bluecheesedressing, picklad rödlök, avocado, stekta champinjoner, tomat och sallad. Till det serverades det egengjorda sötpotatis-pommes! Citerat Maddie så var det "Den godaste hamburgaren i hela världen" - det var alltså värt att testa massa nya saker! Och ja, det var faktiskt riktigt gott 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0