Nya älsklingar


Efter jobbet i torsdags åkte jag & Matthias direkt till Paradisets SPA där vi blivit ombedda att utforska deras SPA-avdelning och bli fotograferade inför ett kommande reportage. Efter mer än en timmes fotografering bjöd de på mat, vi testade oxfilén och lammfilén. Riktigt gott! Är lagom nyfiken på hur bilderna blev.


I fredags åt vi middag ihop hela huset i vanlig ordning! Chips, bbq-kyckling, tomat, rödlök och ost i en salig blandning.



Igår hade jag & Jule en riktig mys-dag med shopping, lunch på stan, gym, middag och bio! 



Och det kan va så att lilla jag köpte ett par skidor igår! Googlade runt på offpist-skidor hela morgonen och när vi kommer in på Stadium står dessa och bara väntar på mig. Nu planerar vi nästa skidresa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0