Nya äventyr väntar

Nu är det väl hög tid att jag delar med mig av allt som hänt sen Singapore 😉 Efter resan hade jag tre arbetsveckor kvar på Bosch Rexroth i Mellansel, innan nya äventyr väntade! Men innan dess var det dags för mig att ha avskedsfest i CasaBosch där jag bott de senaste 8 månaderna. Jag kunde inte ha önskat mig en bättre kväll, omringad av alla dessa fantastiska människor kan man inte vara annat än lycklig! Lyckades inte fånga alla på bild, men det vart ett hyffsat försök åtminstone :)

Så lustigt att det är jag som ska flytta ut, jag har ju varit så van vid att det är alla andra som flyttar in och flyttar ut i CasaBosch! Men men! I vanlig ordning blev det givetvis en sista middag på Mamma Mia i Övik - som jag kommer sakna deras pizzor!

Jobbade min sista dag den 19e augusti, så tråkigt att behöva säga hejdå till alla - speciellt då jag är sämst på att säga hejdå till folk jag tycker om. Gråtkalas deluxe! Äsch då, jag bjuder väl på det!

Så jag hann med lite mys in det sista, innan jag och lille Spark började köra söderut i lördags. Herrejävlar vad nervös jag var, jag som ogillar att köra bil på något annat än grusväg med automat skulle nu köra hela vägen till Skåne - vilket innebär att jag skulle köra GENOM Stockholm. Men JAG KLARADE DET och det var ju tillochmed riktigt roligt! Bästa Mandis tog emot mig på lördagen så jag sov en natt där innan jag körde vidare till Skåne med ett lunchstopp i Linköping för att träffa Emma. Tänk, hur häftigt är inte det? Att man har en massa vänner längs vägen som man kan hälsa på. Nätverkande är verkligen nyckeln till framgång och jag ska bli än bättre på det! Det kan vara något av det bästa som finns. Jag nådde Skåne i söndags och det kändes nästan som att jag hade tagit guldmedalj i OS - jag klarade det. Låter säkert hur töntigt som helst... Haha! I Skåne har jag fokuserat på familjen, då jag inte varit hemma en endaste gång på 8 månader vart det prio. Vi hann med en himla massa jakt, kräftskiva och den obligatoriska mysdagen i Malmö :) En perfekt vecka helt enkelt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0