Framtiden är här

När man ska få ihop jobbsök, intervjuer, exjobb och fritid är det lite av en utmaning. Men jag måste erkänna att jag njuter av varje sekund! Det är en spännande fas i livet om inte annat. Jag har blivit en mästare på intervjuer, caselösning och guesstimate. Finns det ens något roligare? Hade man kunnat jobba med att gå på intervju så hade jag vart nya Joakim von Anka nu! Det blev inte mindre än 12 intervjuer och 6 jobberbjudanden, vilket såklart var otroligt roligt. Men nu, nu har jag bestämt mig för vad jag ska tillbringa den närmsta framtiden med när examensarbetet är klart. Det känns fantastiskt! Skönt att kunna fokusera fullt ut på examensarbetet nu också, ska bara lyckas hitta en lägenhet att bo i här i Stockholm från februari och framåt.

Något som verkligen har gynnat mig är utan tvekan mitt internship, inte nog med att jag sticker ut från mängden - men jag har fått arbeta med relevanta utmaningar i verkligheten och har flera exempel jag tagit lärdom utav. Tänka sig att ens magkänsla som sa att jag borde testa, hade så rätt!

Sen har jag ju hunnit ha besök av Daniela, som jag bodde ihop med i Övik under mina första veckor. Hon tajmade bra med halloween!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0