Mitt underbara Övik

Förra veckan spenderade jag större delen i mitt underbara Övik och i Mellansel. Vi körde upp i onsdags - tog baaaaara 13 timmar i snökaoset och bara att ta sig ut Stockholm tog 4 timmar. En riktigt äventyrlig resa skulle jag vilja säga! Men jag hade en helt fantastisk vecka och helg. Fick äntligen träffa alla kollegor som jag saknat så mycket, blev en överraskning för många. Ett ordentligt kramkalas! Fick bästa omhändertagandet av "jobbmorsan" och kvällarna spenderades like old days.

Torsdagen spenderade vi i Mellansel där Christopher fick en rundtur i fabriken och vi på eftermiddagen fick genomföra en workshop för att samla in data till examensarbetet. Riktigt roligt och mycket lyckat!

På fredagen besökte vi service- och säljkontoret i Övik. Där hade jag aldrig varit innan så det vart spännande att få se något nytt! På kvällen styrde jag ihop en reunion i CasaBosch, precis som förr men med betydligt mindre folk. Kändes dock sjukt konstigt att vara "hemma" men så vart det inte hemma, haha!

Lördagen spenderade jag med jobbmorsan, en långpromenad och magisk middag. Sedan blev det minsann en spontankväll med två favoriter från stan! Linn och Matilda levererar alltid!

Söndagen bjöd på en riktigt god middag, älgfärsbiffar med kantarellsås - magiskt! Hade lyxen att få skjuts till flyget av André, vart lagom trött och sliten efter en händelserik helg. Men med ett stort leende på läpparna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0