känns riktigt bra nu!

Har just i detta nu (kl. 01.30) gett upp mattepluggandet för kvällen. Har då hållt på hela dagen och de känns som att det har varit riktigt givande :) Hade den sista föreläsningen detta året idag, så nu är det bara omtentan kvar sen är jag också liiite fri!

När vi kom hem från skolan tog vi en powernap för att sedan ladda om rejält med energidricka för att börja plugga stenhårt. Det visade sig vara riktigt lyckat :)


Pluggade fram tills middag. Till middag blev det åter igen ryggbiff fast denna gången med hemmagjort kryddsmör gjort på persilja och gräslök. Toppengott!


Det märks att fröken Moa Persson har pluggat idag, det räcker med att man tar en titt på hennes naglar så ser man det. Jag har en tendens att alltid måla naglarna när jag pluggar nämligen... Nu är grunden lagd för mina julnaglar i alla fall, fast de är långt ifrån klara :)


Tänk att snart är det jul, och då kommer tomten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0