nöffnöff

Jag har fått hickanfall och låter som en liten griskulting, Tim skrattar åt mig så att han nöffar. Vi kanske skulle starta en grisorkester? Tror min grisgalna moster Liisa hade gillat oss ;)

Hade världens konstigaste dröm inatt. De skulle sluta tillverka Marabou's chokladkakor och det var värsta ruschen på jobbet - alla skulle ha de sista marabousarna! Jag kom sent och det enda chokladet jag hittade låg i charkdisken. Choklad hade på några minuter blivit en av de lyxigaste varorna i butiken. Det var ett kinderäggchoklad som var stort som ett halvt A4. Inte nog med det, hon som jobbade i charken hade tagit en stor tugga i toppen på chokladet men ville ändå sälja det. Jag vaknar och är extremt sugen på choklad! Vilken mardröm :(


Kommentarer

Nöff nöff Moa

Skulle nog hellre vilja ha en grisorkester nu. Alla grisarna har flyttat till ovanvåningen då jag slutat samla. De samlar dammråttor nu! Ha det gött.

Kramis moster

2011-12-15 @ 15:31:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0