ja ser de rainar

När jag kom "hem" från Skåne så kändes det som att jag hade huuuuuur mycket som helst att göra. Ca 40 matteuppg som jag skulle ha gjort när jag var hemma men pluggade fysik istället. Dock visade det sig att ca 10 av uppg var värdelösa och resten gick hur bra som helst! Så på 2 dagar har jag nu pluggat ikapp helt och hållet, jag är stolt :)

I tisdags hade vi fysikdugga på morgonen, jag behöver få 1,5p på den duggan för att kunna tillgodoräkna mig poäng till tentamen. Får se hur detta går :) Har sett till att jag redan har ett bonuspoäng, nästan. Ska bara göra en hemuppgift till sen är det klart!

Igår tog vi oss lite kvalitetstid med ett badkarsdopp och ett avsnitt Halv Åtta Hos Mig. Jag smög i lite extra badskum, bara liiiiiite...


Idag är snön helt borta, det bara regnar & regnar. Jag blir så less! Tur att julkalendern börjar i morgon, som jag har längtat. Jag har nog längtat sen den 24/12 2010 faktiskt.. Hoppas nu bara att det blir en bra julkalender, fast jag tycker den verkar helt okej.

Nu ska vi slänga i oss lite pasta med bacon&champinjonsås innan vi tar bussen till Willys för att bunkra upp lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0