bubbelbad+ångbastu+god middag = helt okej fredag

Fick ett töntigt lyckligt besked lite tidigare idag! Fick ett sms i chattgruppen;

"Dagens lektion i R0005N är inställd"



Och eftersom jag vad duktig och gick upp tidigt i morse och var med på den andra gruppens matte så slutade jag därmed kl 9.45 istället för kl 14.30. HELT OKEJ :D



Igår på vårdcentralen så sa sjuksköterskan till mig att jag borde äta sött. Jag som tänkt vara nyttig i veckorna och lyxa till det på helgen promenerade då direkt till Ica och köpte massa godis :) Så nu sitter jag och knaprar på mina Ahlgrens bilar, de kör rally som tusan i magen nu!



Nu så ska vi ta bussen till Storheden, ett område med lite större butiker. Det är tänkt att Willy's och Jysk ska besökas :) Hade inte varit helt fel att ha tillgång till lägenheten nu så man kunde shoppat lite på jysk nu när där är extrapris på i princip allt jag behöver! Men en säng i bakfickan kan väl alla få plats med?! Tusan att jag inte har någon bakficka idag :(



Ikväll ska det lyxas till med ångbastubad och vi ska bada bubbelpool på badhuset! Ett fyramånaderskort där kostar 200:- för en student, det ska fixas! Plus att det gäller både på badhuset i centrum och det i Gammelstad :) Nu ska jag bannemej börja simma igen, har inte längtat lite eller så!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0