En bit på vägen

Nu ska ni tro att jag har det bra! Har kommit till ett dukat bord i Stockholm som bjöd på riktigt god mat och nu sitter vi supermätta och myser i soffan framför brasan. Resan hit gick bara bra, det känns som att avståndet blir kortare och kortare. I morgon blir det lite shopping och mys innan kvällen då vi bokat bowlingbana. Jag är riktigt sugen på ett par vårskor, tveksamt om jag lär hitta några till ett rimligt pris bara. Ska se om jag kan ha tur med bikinin också, den hade varit bra att ha på Lalandia!

Snart så styr kosan mot denna godingen som idag hjälpt sin pappa att bygga IKEA-möbler! Idag är det ingen vanlig dag för det är Mekans födelsedag, krutgumman har hunnit fylla hela 85år, trots att hon är som 60 fortfarande. Härlig dam det där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0