Kallt om näsan

Idag har varit en riktigt mysig & ruggigt kall dag, mina fönster tycker nog ungefär likadant.. I morse gjorde vi klart "McDonald's corporation" Caset, känns bra och jag är riktigt nöjd med min exklusiva powerpoint! Sedan åkte jag hem och i eftermiddags så har jag och Tim städat som några dårar, grannarna tror väl vi ska flytta ^^
Det har;
  • Dammsugats alla rum överallt
  • Torkats disk
  • Rengjort spis
  • Grovrengjort ugn med grönsåpa
  • Våttorkat alla ytor
  • Moppat alla golv
  • Fixat köksbordet
  • Vattnat blommor
  • Torkat stolarna
  • Skrubbat badkar
  • Städat toaletten

Finito!

Det tog bara sådär två timmar, vilket har gjort oss dödströtta nu ikväll. Till middag serverades det pommes & lövbiff, precis som på den gamla goda tiden! Inget Disneydags idag dock :(

 

Igår åt vi rester, helt okej det med!

Piffade upp det med en sagolikt god efterrätt,

 

I morgon ska vi befinna oss hos Oliver kl.08.00, då bär det av till Maxi för storhandling. Vår lista blev visst ganska lång....

 

Nu ska vi äta spispop, kolla Wildkids (mest kolla på Isac såklart) och sen sova massor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0