Dagen i bilder

Här kommer lite bilder från tårtkalaset med gruppsex!

Emil var pyntad och matchade köket


Oliver var snäll & bjöd på tårta!


Här har vi dem samlade!


Innan matten började skulle vi "bara" byta en lampa på Olivers bil.. Tog lite längre tid än väntat och vi hade ingen känsel kvar i varken fingrar eller tår när vi väl lyckats!


När jag kom hem hittade jag detta i brevlådan, paket på posten är något av det roligaste jag vet! Denna gången var det från mamma & pappa :)


Där fanns varmrökt sidfläsk (eftersom det inte ingår i sortimentet här uppe....)


iPhonevantar och mina glömda underkläder..


.. en jättesnygg sydd gardin från mamma..


.. och bilden & artickeln jag skickade till NSK när jag var hemma. Kul att den publicerades :)

Till middag tänkte vi laga wook, men då vi saknade de flesta ingredienserna så slutade det såhär..

Det ser inte så aptitligt ut men vilken smakupplevelse det var!!! Hällde lite vittvin i pannan tillsammans med purjolök, lök och kryddor samt en hönsbuljong. MUMS sa vi båda, riktigt kryddstarkt blev det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0