hoppetossan

Pyttsan heller att det blev promenad till skolan. När bussen stod där så inbjudande var det riktigt svårt att tacka nej så det var bara att kliva på :) Pluggade innan pass 2 med matte började, gick bra! Skolans fotokataloger har kommit ut, tadaaaaaa

Hittade en hel del instuckna personer i vår klass, visste inte att så många behövde gå om ettan inte ;)

Efter skolan tog vi bussen till centrum och gick och köpte eeze (migräntabletter) och ett hopprep till mig. Jag har fått för mig att jag ska börja hoppa hopprep vettu.. Lilla hoppetossan som jag är! Till lunch gjorde jag mig en kycklingsallad och tim gjorde pommes och kycklinggeggamojja till sig, nyttigt värre av mig (Y)


Efter lunch tog vi oss en tupplur och jag var om möjligt tröttare när jag vaknade än när jag somnade, blää :( Matteplugg på det fram tills middagen som bestod av hemmalagad pizza. Jag testade ett nytt recept på pizzadeg i hopp om att få den lite mer knaprig - mission failed! Tunnare pizzabotten har jag dock inte skådat i ett hem, jag kavlade så jag ble redit switta!



Det blev givetvis en Cappricciosa :)

Nu har jag pluggat mig alldeles knasig i huvudet. Tog just en runda med hopprepet, 200 hopp katchinga! Det är läskigt mycket jobbigare än vad man tror, men vad roligt det är :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0