Tre år

Usch & fy vilken natt! Hela natten var fylld av mardrömmar, och såklart minns jag ju dem också. Givetvis. Det är något visst med mig och drömmar, jag lämnar inte dem i sängen utan de följer med i huvudet hela dagen vare sig jag vill eller ej. I natt var det endast mord som snurrade runt i mitt huvud! Själv blev jag mördad minst en gång, nästan iallafall. Jag har en tendens att alltid komma på såna genialiska lösningar så att jag på ett eller annat sätt kommer undan. Oftast lyckas jag prata mig ifrån att jag ska dö. Denna gången fick jag en pistol riktad mot mig, jag hoppade likt en ninja mot personen. Precis innan personen (som jag givetvis har ett klart ansikte på) tagit upp pistolen har vi småpratat lite. Hon säger att det enda deras familj vill är att de ska "målas in", det betydde tydligen att man skulle hamna i fängelse. De trodde att de skulle få det så mycket bättre i fängelset än vad de hade det utanför. (Det har jag till 99% fått från Pippi Långstrump, från scenen när tjuvarna vill bli tagna av Kling & Klang så att de åker in i finkan). Så för att hon skulle åka in i fängelset så tänkte hon med andra ord skjuta mig. Jag lyckades prata prata prata så att hon iallafall sänkte pistolen, sedan hoppar jag mot henne och gör en ninja-gest som leder till att jag sparkar bort pistolen från hennes hand.

Sen vaknar jag helt svettig..

Jag känner mig som en treåring som inte ens kan sova en natt själv. Tur för treåringar att de iallafall kan skrika på mamma & pappa så att någon kan komma och trösta.


Kommentarer
mom

lillasissa,,, en sån fantasi. ha en lampa tänd ngn stans så att du kan se ljuset. Jag lovar att komma om du ropar

puss mom

2012-01-24 @ 17:07:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0