Ajsing bajsing

Hah! Tror ni jag fick någon tand utdragen? Pyttsan heller, vilket skämt! Jag ligger där i stolen och tandsköterskan tittade, tittade lite till, försökte ta röntgenbild men misslyckades, kallade in tandläkaren som inte hade en sekund över och de kom fram till att jag kunde få den utdragen. De kom även fram till att ingen hade tid att dra ut tanden vilket resulterade i att jag skulle få boka en ny tid. Jag tänkte mig en tid i morgon, tji fick jag! Efter midsommar hade de tid med mig, men inte innan. De tyckte alltså att jag inte skulle kunna gapa eller prata ordentligt på ett bra tag. Nähädu! Kära mor fixade en ny tid till mig på en annan tandläkarstation redan på onsdag, hurra!

Vi har även varit en sväng hos farfar och pyntat hans rabatter, de blev så fina så! Nu ikväll var jag på sommarjobbsmöte, vi kommer vara 18st i år. Fotograferade blev vi också. Vet i tusan var de kommer synas, inte på allt för många ställen hoppas jag :) Nu ska jag mumsa i mig lite jordgubbar, ska bara se till att göra barnmat av dem först ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0