Apa i bur blir osynlig

Titta vad vi har fått!! Persienner i vardagsrummet :D Äntligen! Så snyggt såå med vitt på en sida och svart på en, kanonfint :) Jag som är van vid att kunna gå hur jag vill och göra vad jag vill har nästan känt mig som en apa i bur, här ser ju alla! Lite bortskämd av att ha fått växa upp i skogen :)

Sorgligt nog var det en riktig liten lortgris  🐷 som var här och satte upp dem. Det resulterade i att vi nu har hela hallen, vardagsrummet samt möblerna i vardagsrummet fulla med sågspånsmojs! Tim är snäll och tar sig en vals med snabeldraken :)




Jag vet inte vad som har hänt med mig, men nu är bara det bästa bra nog! På en av skålarna från SEA glasbruk som jag fick i studentpresent har färgen börjat lossna i botten, efter bara två handdiskar. Då jag tycker om skålen väldigt mycket och den är gigantiskt stor så blev jag lite bitter. Jag mejlade helt enkelt glasbruket och nu ska jag ha en ny skål på väg hem till mig, enligt deras svar. Glad Moa!

Jag har även skickat iväg ett ganska argt mejl om att vi inte har fått vårt schema än, vi börjar om lite mer än två veckor..

"Hej!
Jag vet inte vart jag ska vända mig angående min fråga så därför vänder jag mig till er, om ni ej kan besvara frågan ber jag er vänligen att skicka vidare den till någon som kan.

Jag undrar var schemat för lp 2 har tagit vägen?! Vi är många som väntar på det och är i behov av det snarast. Precis som ni vill även vi kunna planera lite in i framtiden men det hindras vi från då vi inte fått något schema. När man söker på schema står det "OBS! Schemat är preliminärt fram till 2 veckor innan kursstart." vilket är helt acceptabelt, dock hade det absolut inte gjort något om man hade haft ett schema två veckor innan kursstart vilket det snart är….

Då de flesta av studenterna vid LTU har flyttat en lång väg och många av oss skulle gärna vilja resa hem vid påsk. Men det går inte att planera något eftersom schemat är så sent, vilket resulterar i att flygbiljetter och liknande bara stiger och stiger i pris.

Jag är mycket upprörd över detta och hoppas att jag finner ett schema inom snar framtid!"

Fick just svar på mejlet att det var vidarbefodrat till just schemaläggningen.

Och jag är supernyfiken på vem som kommenterade förra inlägget? :) Har ju ingen aning om vilka läsarna är tyvärr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0