död sill

Jo ni, det blev både matte och träning! Testade en ny maskin på gymmet, den motsvarade att gå upp för en brant trappa. Så jag passade på att gå upp för det lutande tornet i Pisa. Det krävdes en viss teknik när man stod där och trampa, man var tvungen att hålla igång hela tiden för att inte sjunka. Det kändes som att det är så det känns att gå i kvicksand. När jag nått toppen körde jag crosstrainer i ett "halv åtta hos mig"-program, alltså ca 35 min. Sen körde jag stenhårt med magen och litte armar & ben. När vi var klara med gymmandet gick vi direkt till bussen sen till simhallen. Där simmade jag 1000m :) De har mycket varmare vatten där än vad jag är van vid, gillar inte det alls!

På vägen till simhallen fick vi syn på lite vårtecken :)




När vi simmat och bastat klart (i en alldeles underbar ångbastu!) så gick vi till Coop. Med oss hem fick vi en grill, endast 149:-, hoppas den fungerar några gånger iallafall. Vi började fixa med middag så fort vi kom hem och detta lyckades vi trolla fram;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0