färgen försvann och världen blev vit

Jahopp jahopp, här spolar vi tillbaka tiden en sådär fem månader. Ni vet, i Luleå finns det tidsmaskiner överallt. Det kryllar av dem. Just nu verkar det som någon missade julafton och vill tillbaka till december. Tycker lite synd om oss andra som får lida av att denne tryckte på knappen i tidsmaskinen. Den kommer få en vit julafton iallafall, det lovar jag. För när jag vaknade i morse så var det alldeles vitt på taken, på marken, i luften - ja ÖVERALLT ta mig tusan! Att gå till Coop var inte alls lockade jämfört med igår när man kunde gå i skinjackan och svettas. Idag fick vi plocka fram vinterjackorna som jag så fint packat undan för sommaren. Vi gjorde dock en riktig fuling och åkte buss till Coop, alltså en enda busshållsplats, vilket innebär sisådär 400m. Busschauffören tappade hakan och tittade undrandes i backspegeln när han insåg att STOPP-knappen tryckts. Vi log lite, skuttade av bussen och var riktigt nöjda med vårt smarta val!

Blött och räligt..

Idag har jag pluggat en massa Operations Management, jippiyeahoooo vad skojjsit. nej. Till middag fixade och trixade vi ihop lite tacos. Det var den godaste tacosen Tim hade ätit, jag tror att det var tack vare min hemliga vitlökssås!


Nu har vi tittat på en film, This Means War, och den var bra! Nu har jag & Tim slått vad att om jag kör ett zumbapass som han just laddat ner till mig så lovar han att vara med minst tio minuter på ett pass i morgon. I'M ON!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0