s!esta!

Blommorna har fått ett nytt tillfälligt hem hos damen under oss, hoppas de kommer trivas! Middagen var mumsig och vi njöt av nypotatisen kan ni tro, vi hade litta kycklingfilé till :)


Just nu skulle jag vilja befinna mig en aning längre söderut, i Hässleholm för att vara exakt. Idag börjar S!esta! och jag bryter min årliga festivaltrend. Känns förfärligt. Vi hade det så underbart roligt förra året så nu sitter jag & tittar igenom bilderna och låtsas att jag är där. Lagom innan det är sovdax! Jag delar med mig av de bilder som berättar mest om hur awesome helgen var :)


Denna bilden kan ju tala för sig själv, ni som fattar fattar... Det är nästan så jag blir galen när jag tittar på den :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0