Datanörden nr 1

Lunchdags! Nu är jag välförtjänt av en god lunch när jag & Marcus har spenderat hela förmiddagen i skolan med programmet jag pratade om igår.. Det gick lite si sådär med tanke på att vi inte har haft någon lektion om det än men jag lyckades efter många om & men att få till stolen som är uppgift 1. Då sitter vi & tittar på en video när en lärare gör uppgiften och gör likadant själva, lite lekis över det. Bara det att läraren gör ju aldrig fel men det gjorde jag och vips så hade jag raderat ALLT! Det var bara att börja om från början med ett påklistrat leende, haha! Jag lyckades till sist iallafall, jag har bara färgsättningen kvar nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0