En snabbis i stan

Nu är bara sidnumreringen kvar sen är ergonomiprojektet klart, booyah! Vi har just kommit hem från stan, tusan vad det regnade och gör fortfarande.. Jag fick inhandlat ett par skosulor som jag ville ha iallafall! Fast några blommor blev det inte, det fanns nästa inga alls där, mest snittblommor och krukor typ. Konstig kombination kan man ju tycka. Jag skulle vilja haft en blomma med blommor och inte bara blad.. Dock så hittade jag dessa älgblommorna som påminner mig om Miami. Våra Miamivänner hade GIGANTISKA sådana hängandes och visst påminner bladen om älghorn?
 
Och vet ni vad? Det är tydligen fler än jag som tycker att julen börjar närma sig! Jag längtar som tusan :) Kan ni tänka er hur glad jag blev när jag hittade julmust i Icabutiken här bredvid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0