Lyxtorsdag

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med repetitionen/renskrivningen av instuderingsfrågorna i ergonomikursen. De 143 frågorna har fått ett svar och jag är för tillfället klar! Nu tänker jag ta en liten paus från frågorna och låta dem sjunka in i huvudet. Inte för långt bara, jag måste kunna rota fram dem snart igen - tråkigt nog! Anledningen till att jag har lagt ner så mkt tid på dem är för att 30 av dem kommer komma på tentan. Alltså om man kan frågorna så kan man tentan, sånt gillar jag!
 
Något som är ännu bättre är att vi är bortbjudna på middag ikväll, vilken torsdagslyx va? Det är Tims bror som är snäll och har bjudit över oss. Det ryktas om att vi ska laga riktigt god mat med, höhö! Om jag har tur så lyckas jag få grabbarna att spela lite tjoo med mig, jag har lite tjoo-abstinens just nu. Så tråkigt att det inte går att spela på två personer, eller så är det tur för annars hade jag väl spelat sönder det för länge sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0