Muscletalk!

Kära jissenam vad jag känner mig duktig nu! Har precis kommit hem efter mitt hårdaste pass på gymmet någonsin och det känns såååå bra, eller ja vi får väl se hur jag känner i morgon. Tänk om jag inte ens kommer upp ur sängen.. Har nog aldrig orkat så mycket som idag, måste vara för att jag åt bra mycket mer än vanligt till middag - eller nått.
 
I morgon är det ännu tidigare morgon. Vårt projekt i ergonomi har satt igång och vi började vårt idag. Man får själv disponera tiden som man vill, bara man ser till att få det klart i tid och har bra material. Jag har en good feeling med vår grupp, detta kommer bli bra! I morgon ska vi besöka Elgiganten för att undersöka ergonomin för en arbetare vid en servicedesk. Får se hur bra de är på ergonomin ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0