Solrosbröd

Nu tvättas det som aldrig förr! Vi har ju varit så duktiga & missat två tvätt-tider så garderoben är i princip tom och tvättkorgarna är överfulla, men det ändras det på nu. Jag har min åttonde maskin igång nu.. Jag hade tur och fick hela tvättstugan, det verkar vara morgontrötta människor som bor här för ingen vill ha första passet ^^ Inte så konstigt kanske ;) Så nu hänger här nytvättade kläder i lägenheten och det luktar så gott!
 
Jag glömde ju att berätta vad jag hittade på igår när Tim var duktig och gjorde Tacopajen som vi hade till middag. Jag passade på att baka bröd! Ett solrosbröd som mamma har lärt mig och det är så gott :D Jag tror att det är nyttigt också faktiskt. Fint blev det och det smakade väl :)
Så mumsigt gott!
 

Om någon skulle önska receptet så fixar jag det ;)
 
VET NI VAD? Solen skiner!! Det har inte hänt på kanske hundra år, nästan. OCH det är uppehåll :D Ååååh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0