Söndagsplugg

Vi unnade oss sovmorgon idag med, så vaknar vi till världens finaste väder. Några minusgrader och strålande sol! Vi har just mumsat i oss lite frukost och sitter som vanligt i pluggrummet, det börjar ju som sagt närma sig tentatider.. Tim har sin första redan på fredag men jag har inte mina förens veckan efter. Dock har jag några redovisningar av projekt som ska göras i veckan. Och de har satt obligatorisk närvaro vid allas redovisningar vilket suger rejält.. Tänk vad man hade kunnat plugga istället! Jag är överlycklig att jag igår blev klar med sammanfattningen av designteorin så nu när jag har sammanfattat både den och ergonomin så kan jag slå mig ner i soffan och bara läääääsa. Mysigt värre :)
Utsikten från pluggrummet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0