Städ-dag!

Ja jag har haft fullt upp här hemma medans Tim har varit på jobbet. Jag fick för mig att städa lägenheten och det gjorde jag minsann. Man kunde tro att det varit ett bombattentat i pluggrummet så kaosigt det var. Papper på halva golvet och böcker överallt! Ovanpå det hade dammråttorna invaderat och blomman vissnat. Men nu har jag dammsugat upp både blomman och dammråttorna, det ni!
 
Före:



Efter:
 
Plus att jag har städat köket och hallen med. Hatthyllan i hallen var kaosig! Nu är den prydligare än någonsin tidigare :) Ni har ju fortfarande inte fått se några bilder från varken kök eller badrum, men nu så! Bilderna är tagna med min iPhone 5, visst blev de grymt bra?!
 
Badrummet:


Köket:
Dock har vi en mycket coolare micro nu än när kortet togs ;)
 

Nu står en potatisgratäng i ugnen och det doftar så gott! Jag längtar tills jag ska få sätta tänderna i den.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0