Tenta-p has started!

Igår var det min tur att stå för maten, Tim hade fullt upp med att tentaplugga. Jag gick en sväng till Ica och lyckades trolla fram det här när jag kom hem! Det blev uppskattat :)
 
Större delen av kvällen låg i sängen och läste, Tim på sitt byggmaterial och jag på min designteori och ergonomi. Som tur är så har mamma skickat upp lite pluggmotivation till oss! Men det värsta jag har varit med om är att de har gjort kinderäggen barnsäkra och leksakerna är redan färdigbyggda :'(

Nu är det inte ens två månader kvar till julafton :D
 

Nu sitter Tim och skriver tenta, han började kl 9 i morse och har sex timmar på sig. Vi håller tummarna för honom här hemma medans jag tentapluggar till designen. Det flyter på bättre och bättre och jag är överlycklig att jag lyckades göra en så noggrann sammanfattning så tidigt så jag bara kan läsa den nu! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0