Gårdagens shoppingtripp

Igår blev det shopping kan ni tro :) Jag köpte svarta byxor, en stilren topp och en höstjacka! Tim köpte en ursnygg höst/vinterjacka efter lite övertalning av  mig. Jag hade min nya outfit på mig igår när vi skulle på Niklas födelsedagsfest och jag bad Tim ta några kort när jag hade kläderna på så att jag kunde visa er. Det var han snäll & gjorde men han använde då inte fokus på kameran så man ser knappt ens att det är jag på bilderna, haha! Så jag får väl visa er bilder från internet istället.
 
 
Jag hittade bilder på våra jackor iallafall. Jag köpte först en jacka på kappahl som jag gillade men redan i nästa affär vi gick in i hittade jag en som var mycket finare och en hundring billigare så det var inget snack om saken utan bara att byta :)

Min nya jacka med härligste luvan!


Tims sypersnygga duffel!
 
Jag har gått och blivir olyckligt förälskad i ett par skor. Riktigt olyckligt förälskad.. För det verkar som att de inte finns i min storlek någonstans! Verkligen ingenstans. Jag tänkte att jag lätt skulle kunna beställa hem dem från internet, pyttsan helller. TUSAN. När jag äntligen hittade ett par fotriktiga sköna skor :( Ironiskt nog heter dem ECCO Landskrona ...
Så vet någon någonstans där man kan få dem i strl 39 - HÖR AV ER!
 


Kommentarer
Ida

Åhh snyggaste tröjan jag sett på länge ju! Mycket bra köp Moa :D Jag ska kolla här i Lund om de har dina skor i någon affär :) Kram och hoppas du har det bra! <3<3<3

Svar: Åh tack :) Det är en VILA-tröja tror jag! Du är såååå snäll, hoppas du hittar dem :D <3
Moa Persson

2012-09-26 @ 16:47:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0